Translate this blog to your language (original language - polish)

piątek, 26 stycznia 2018

Ukryte Tęsknoty - recytacje YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=Us4ycUehMrU


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z wierszami mojego autorstwa na kanale YouTube Antoni Piendyk . Prezentuje tam liryki w moim wykonaniu :

Bieszczadzki Świt                           .


Kamienne Serce

Ty i Ja  

Cygańska wróżba 

Zatopiony- czyta Mi. Wi.

Obok nas -czyta Sarna - Basia Wesołowska.

Otul mnie śnie

Jesień

 Zapach wiosny

Zaplątany w ciszy

Wiosenne pragnienia

Licho

Pycha

Ukorzenie

Czeremcha

Labirynt dzikich żądz

Wiara

Oddech wiosny

Ballada o pieszczotach

Szumiąca starość

Cygańskie marzenia

Ścieżka żądzy

Burza uczuć

Adres znasz

Powroty

Szukam ciebie

Pustka

Skradzione serce

Ślad

Powstałem

Sabat

Sens

Wygasły żar

Zakochani

Słońce i deszcz

Gra

Strych zapomnienia

Wymiar

Uczucie nieokiełznane

Wrócę

Zatopiony

Image

Obraz

Głos sumienia

Krzyk

Jesteś

Tęsknota

Zgubne milczenie

List Korsarza

Mgły samotności

Osaczeni

Miłość jałowa

Pogubieni

Przeznaczenie

Rytm

Prawo natury

Spotkanie dnia z nocą

Ojcowska miłość

Tango zapomnienia

Widmo ego

Wypaczenie. 

Linki do audycji radiowych mp3/mp4:

Audycja radiowa 25.02.2021:

https://drive.google.com/file/d/14dre6BDEF7xn7AsQ0hs8_Ab977JZsMOb/view?usp=sharing

Audycja radiowa 27.03.2021:

https://drive.google.com/file/d/1kPKC1QmXEESOoG6fCJV2nqQFwcakP9HP/view?usp=sharing







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz